Benvinguts a l’escola i3!

Un curs més ampliem la nostra família amb els infants d’i3. Tot i que procurem que tinguin una càlida acollida a l’escola, molts cops, els hem de deixar temps per tal que puguin adaptar-se als nous espais, companys i companyes d’altres cursos i a les persones adultes que els acompanyarem en els seus inicis a “l’escola dels grans”.

Aquest període no té data límit, però hem de dir que aquests menuts ens ho posen molt fàcil i de seguida es fan seva l’escola i comparteixen amb nosaltres els seus somriures. També tenim estones de llàgrimes, troben a faltar les famílies després de tot l’estiu de compartir jocs amb elles, però són molt valents i estan preparats per afrontar nous reptes.

Els primers dies solen ser esgotadors, tornar a les rutines no és fàcil, però hem passat estones molt entretingudes que volem compartir amb vosaltres, perquè veieu una mica pel forat del pany, com ha estat i encara és aquest procés d’adaptació d’i3.

Benvinguts i benvingudes al Reixac superherois, superheroïnes, conills i conilles.