Formació permanent: Visita a l’escola “El Bosc de la Pabordia”

El dissabte, dia 16 de novembre, un grup de mestres de la nostra escola vam visitar l’escola el Bosc de la Pabordia.

L’objectiu de la visita s’ha complert amb escreix: dins la nostra necessitat de formació permanent hem descobert altres maneres de treballar amb i pels alumnes amb la finalitat de millorar tot el seu procés d’aprenentatge.

Ha estat una experiència molt enrequidora i que ha completat la primera visita que hi vam fer, ara farà 4 cursos.

…els alumnes són els promotors, els actors principals, els activadors del seu propi aprenentatge. Per aquest motiu proporcionen diferents entorns que potencien activitats de la vida i per la vida…

escola el Bosc de la Pabordia