Projecte GEP 17-18 “London”

Aquest curs 17-18, la nostra escola ha continuat en la participació al projecte GEP (Generació Plurilingüe). Enguany el treball ha estat realitzat pels alumnes de 6è i la temàtica escollida, la descoberta de la ciutat de “London”.

Després de l’experiència podem dir que la formació GEP ha estat una bona oportunitat per apropar la llengua anglesa als nostres alumnes d’una manera diferent.

Hem dedicat moltes hores a l’elaboració del projecte però estem molt contentes del resultat, l’esforç i la motivació dels nens i nenes de 6è, és per això que des d’aquest espai web els volem donar les gràcies una vegada més!

Aquí us deixem un vídeo amb fotos que hem recollit al llarg d’aquests mesos.