Jornada intensiva, i renovació plaça menjador

CURS PROJECTE EDUCATIU MENJADOR ESCOLAR: ASSUMPCIÓ DE NOSTRA SENYORA. Director/a Menjador: Isabel C. Coordinadora Pedagògica: Matilde G. - PDF Free Download

Benvolgudes famílies,

El proper dilluns 5 de juny l’escola comença la jornada intensiva.

L’alumnat de transport no té subvencionat el menjador escolar i marxa del centre a les 12:45.

L’horari de menjador des d’aquest dia fins a final de curs serà de 12.45 a 14.30h. El preu del menjador serà com la resta del curs. Hi ha l’opció d’acollida fins les 15.00, pagant 10€ més, al últim rebut del servei.

Per tal d’organitzar el Servei correctament, preguem ompliu aquest formulari abans del proper dijous 25 de maig. A més, dins el formulari, podreu renovar la plaça del menjador pel curs vinent 23/24.