Comitè Ambiental

Estimada comunitat educativa,

al primer trimestre vam engegar un Comitè Ambiental a l’Escola Ramon Faus i Esteve. Aquest comitè està compost per un estudiant representant de cada classe, des de l’Infantil fins a sisè de primària, amb l’objectiu de tractar temes mediambientals que afecten el nostre planeta i l’entorn immediat de l’escola.

En aquestes trobades l’alumnat decideix accions sostenibles, com la del 19 de novembre DIA MUNDIAL DEL VÀTER, on es va decidir posar brides a les aixetes de l’escola per no malgastar tanta aigua i també s’ha fet la creació de cartells per penjar als lavabos per saber com fer-ne un bon ús, amb divertides frases en format de rodolins.

Estem emocionats per veure com sorgeixen grans idees d’aquest Comitè Ambiental d’estudiants, que neix amb l’esperança de conscienciar i educar sobre la importància de cuidar el medi ambient, i també per implementar solucions que ajudin a preservar la natura i millorar la nostra escola.

Agraïm a tots els participants del Comitè Ambiental