Escola de famílies

Ja és aquí el cartell de l’Escola de famílies del tercer trimestre del curs 2023 – 2024! (adjunt)

Com ja sabeu, el cicle “Escola de Famílies” és una iniciativa del Pla Educatiu d’Entorn de Cervera i de Guissona, juntament amb l’Oficina Jove de la Segarra, l’EAP (Equip d’Atenció Primària) Cervera i Guissona i el SOAF CCSEGARRA (Servei d’Orientació i Acompanyament a les Famílies), i va néixer amb la finalitat de promoure la parentalitat positiva i cobrir part de les inquietuds i demandes de les famílies de la zona, a partir d’una sèrie de tallers, píndoles formatives i xerrades de qualitat i totalment gratuïtes.

A continuació, us presentem el cartell d’aquest tercer trimestre, que gira al voltant de l’educació emocional i el dol dels nostres infants i joves. Comptarem el periodista, escriptor i presentador de TV3 Espartac Peran, el qual ens parlarà de les pors, la vida i la mort. També podreu assistir al taller “Comprendre el dol infantil i juvenil”, de la mà del Servei de Suport al Dol de Ponent. I, per tancar el cicle, el SOAF CCSegarra i l’EAP Guissona i Cervera dinamitzaran la píndola formativa “Quines emocions ens impregnen en moments de canvi, crisi i pèrdua?”.

La primera cita la teniu el dia 18 d’abril, a les 19 h, a la sala Galeria de l’Ateneu de Guissona, amb la xerrada “De les pors, la vida i la mort”, amb Espartac Peran.

Us podeu inscriure a totes les activitats a través d’aquest ENLLAÇ.