Ens visita Jaume Copons

En Jaume Copons visita l’escola

L’autor de «La Mà Negra» va venir a explicar-nos coses de la seva vida i a respondre dubtes sobre el llibre el passat 30 de gener.

Jaume Copons ens va transmetre la seva passió per la lectura i l’escriptura durant més d’una hora i mitja el passat dijous 30 de gener. Amb una manera d’expressar-se molt natural, tal com és ell, ens va parlar des de la seva infància en una escola religiosa fins a l’actualitat on està immers amb la col·lecció «L’Augus i els monstres».

Ens va explicar que fins als 26 anys, i havent acabat dues carreres universitàries, no tenia clar que el que més li agradava era explicar històries. Després del somni frustrat de ser un nou Beattle va començar a fer de professor de castellà i a escriure petites obres. Els dos camins li agradaven molt (i també li anaven bé).

Va decidir-se per l’escriptura i va deixar la branca docent, almenys de moment. Va treballar a RTVE com a guionista de Barrio Sésamo. Més tard, també va treballar com a cap de guionista de Los Lunnis on destaca la cançó de Los Lunnis y los niños nos vamos a la cama.

Ens ho vam passar molt bé amb la seva presència i li agraïm la bona predisposició per respondre totes les nostres preguntes.