Convocatòria d’eleccions al Consell escolar

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre.
Els consells escolars es renoven per meitats de les persones representants electes de cada sector cada dos anys, en el primer trimestre del curs escolar.  Els membres del Consell Escolar són escollits per un període de quatre anys.
Les funcions del Consell Escolar són participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l´organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

Us indiquem el calendari de les les diferents actuacions que es durant a terme:

El cens electoral consultable al vestíbul de l’escola

Reclamacions al cens fins el 9 de novembre

Presentar candidatures fins el 13 de novembre