INFORMACIÓ ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Benvolgudes famílies,

Veient la situació actual és pròrroga dues setmanes més, i pensant que probablement no podem reprendre les extraescolars amb el format ordinari.

Conjuntament amb el Consell Esportiu de la Segarra, per tal d’oferir-vos la possibilitat d’apuntar els vostres fills/es a les extraescolars en grups bombolla de classe.

Us fem arribar la mateixa proposta que vam passar a finals del primer trimestre pensant que seria puntual i durant un període de temps limitat; veient la situació actual i que és probable que no pugueu tornar a realitzar les extraescolars que oferíeu des de l’AMPA del centre tornem a obrir inscripcions per tal d’intentar arrancar amb més grups. Us animem al fet que feu la inscripció, ja que si no hi ha un mínim de 6 inscrits no es pot dur a terme l’activitat.

Aquestes activitats es realitzaran 2 dies a la setmana per grup bombolla, i estan obertes a tothom que vulgui, dins del formulari trobareu la proposta de dies en funció del curs i grup al qual pertanyen els vostres fills/es i els preus mensuals de l’activitat que són molt assequibles i variaran en funció del nombre d’inscrits!

Les activitats que es realitzaran el primer dia de la setmana seran sempre de caràcter esportiu i anirem variant en funció de l’edat dels infants i del seu interès, des de la pràctica d’esports més quotidians fins a esports minoritaris, jocs i moltes altres activitats sempre de moviment! I el segon dia de la setmana es farà activitat de patinatge.

A continuació us deixem l’enllaç d’inscripció que estarà disponible fins al Dijous 28, durant aquell cap de setmana us informarem tant si podem arrencar algun grup més com si no, per començar la primera setmana de Febrer! https://forms.gle/z4jNdRJi28dHgHo47

Us animem que us apunteu, ja que cada cop tenim menys alternatives d’activitats esportives i de lleure per als nostres infants i aquest és l’únic format que es pot dur a terme actualment.

Salutacions