Últims dies de curs

Els últims dies d’escola han sigut uns dies plens d’emocions, jocs i activitats divertides, que ens han servit per acomiadar de forma alegre un nou curs escolar.

Dilluns vam realitzar jocs a l’escola: vam jugar a jocs de taula, a l’Among Us, vam ballar i ens vam refrescar per fer passar al calor.

Dimarts vam anar a esmorzar al parc de Fluvià i després, juntament amb els companys/es de Cicle Superior, vam gaudir d’una bona estona de piscina.

I dimecres vam assistir a un espectacle a la plaça Major i vam fer un bon esmorzar per donar per acabat el curs 2021-2022.

EN AQUEST ENLLAÇ podeu veure les imatges.

MOLT BON ESTIU I BONES VACANCES!!!!

Ens veiem al setembre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *