Últims dies de trimestre

Aquests tres últims dies del primer trimestre hem realitzat activitats més lúdiques, com manualitats i jocs de taula.

A Cicle Mitjà hem fet una postal de Nadal ben xula i una manualitat que ens servirà com a record dels nostres companys/es.

També hem cagat el tió i, com que durant l’any ens hem portat força bé, ens ha cagat unes cintes molt boniques per portar-hi les claus penjades.

I l’últim dia, el dimecres 20, hem fet el concert de Nadal, on tot l’alumnat de l’escola hem cantat cançons a l’Ateneu i hem gaudit d’un esmorzar gentilesa de l’AFA.

Si voleu veure imatges d’aquests dies, cliqueu AQUÍ.

Ens retrobem el 8 de gener.

Bones vacances!!!!