Concert dels alumnes de Cicle Mitjà a la Fundació

Les nenes i els nens de 3r i 4t de Guissona ens vam reunir a la residència d’avis i àvies de la Fundació per oferir un breu concert a les persones que viuen allà. Cada escola va cantar dues o tres cançons. Els alumnes de 3r de la nostra escola, Ramon Faus i Esteve, vam tocar amb la flauta l’Himne de l’Alegria de L.V. Beethoven acompanyats d’alguns instruments de petita percussió. Tenint en compte que és el primer any que toquem la flauta ens va sortir molt bé!

Si ens voleu escoltar cliqueu aquí.

Els de 4t, en canvi, vam cantar dues cançons del musical El Petit Príncep de Manu Guix i Àngel Llàcer que hem aprés al llarg del trimestre i que ens encanten. Amb elles volíem transmetre a tots els qui ens van venir a escoltar el petit gran missatge del Petit Príncep que no deixa indiferent a ningú: “L’essencial és invisible als ulls”.

Si les voleu escoltar cliqueu als títols.

El meu asteroide

El Petit Príncep.

Esperem que us agradi! L’experiència de compartir un matí amb persones grans i veure’ls els ulls brillants en gaudir de l’alegria que els transmetem no té preu.