Celebrem la Castanyada

Avui hem celebrat la Castanyada a l’escola. Al matí hem fet tallers i activitats relacionades amb la tardor i amb aquesta festa tan nostrada. A Cicle Mitjà hem fet un Scape Room molt divertit, en què, a través de pistes, hem hagut de trobar “la Castanyera segrestada”. També hem anat a l’Ateneu a veure com els i les alumnes de 6è representaven unes obres de teatre molt divertides sobre la Castanyada.

A la tarda, tots i totes hem ballat al pati danses tradicionals i hem acabat el dia menjant unes castanyes molt bones que ens han repartit els nens i nenes de 6è.

Si cliqueu AQUÍ, podreu veure imatges del dia.

Esperem que us agradin.