Programa TEI

Un any més, la nostra escola participa en el programa TEI (tutoria entre iguals). Es tracta d’un programa de convivència per prevenir la violència i l’assetjament escolar. Es basa en la tutorització emocional entre iguals, en la qual l’alumnat de 5è tutoritza al de 3r.
El trimestre passat vam fer la primera trobada, on ens vam entrevistar els uns als altres i ens vam poder conèixer. Aquest trimestre hem fet unes polseres amb la inicial de la nostra parella, que simbolitzen la unió i la confiança en l’altre. Aquesta activitat ens ha agradat molt! Com podeu veure a la imatge, hem habilitat un espai del vestíbul amb les nostres fotografies!