ACTIVITATS EXTRAESCOLARS DEL CURS 2018-2019

Aquest curs les inscripcions han augmentat i han estat prou aviat, és per això que TENIM QUASI TOTS ELS GRUPS PLENS (excepte kungfu). Així doncs, si us voleu apuntar a alguna activitat extraescolar feu-ho mitjançant els formularis d’inscripció i ESPEREU  A QUÈ US CONFIRMEM SI HI HA PLAÇA AL GRUP.

Per apuntar-vos a les activitats extraescolars del curs 2018-2019 ho podeu fer als següents enllaços:

Cliqueu aquí si sou alumnes d’Educació Infantil. COMPTE: QUASI TOTS ELS GRUPS PLENS. FEU LA INSCRIPCIÓ i ESPEREU  A QUÈ US CONFIRMEM SI HI HA PLAÇA AL GRUP.

Cliqueu aquí si sou alumnes del Cicle Inicial. COMPTE: QUASI TOTS ELS GRUPS PLENS. FEU LA INSCRIPCIÓ i ESPEREU  A QUÈ US CONFIRMEM SI HI HA PLAÇA AL GRUP.

Cliqueu aquí si sou alumnes del Cicle Mitjà. COMPTE: QUASI TOTS ELS GRUPS PLENS. FEU LA INSCRIPCIÓ i ESPEREU  A QUÈ US CONFIRMEM SI HI HA PLAÇA AL GRUP.

Cliqueu aquí si sou alumnes del Cicle Superior. COMPTE: QUASI TOTS ELS GRUPS PLENS. FEU LA INSCRIPCIÓ i ESPEREU  A QUÈ US CONFIRMEM SI HI HA PLAÇA AL GRUP.

Cliqueu aquí si sou de l’escola FEDAC o del Ramon Estadella. COMPTE: QUASI TOTS ELS GRUPS PLENS. FEU LA INSCRIPCIÓ i ESPEREU  A QUÈ US CONFIRMEM SI HI HA PLAÇA AL GRUP.

Aquí hi trobareu l’horari general i per cicles de les activitats extraescolars.

Aquí hi trobareu una explicació general i els preus.

Aquí hi ha les activitats extraescolars de l’escola Ramon Estadella i Torredeflot.

Clicant aquí trobareu les activitats extraescolars de l’escola FEDAC Guissona.
Si en teniu interès cal inscriure-us a la recepció de l’escola FEDAC Guissona. Les activitats tenen un cost de 10€/mes.