PROVA DE KUNGFU

Us comuniquem que enguany l’activitat extraescolar de Kungfu avaluarà els i les alumnes que puguin assolir un nou nivell de Kungfu (nivell reconegut per les federacions catalana, espanyola i mundial de Kungfu).

Concretament hi haurà proves per a assolir:

• Cinturó groc: Yaren, Niue, Alex,
  • Cinturó verd: Gerard, Aleix, Robert, Miquel, Dragos, Sandra, Oriol, Eduard i Patrick.

Pel que fa a la prova:

• La prova serà el dissabte 25 de maig de 9 a 10:30
  • L’examen costa 20 euros que inclou la prova, la tramitació dels carnets de kungfu i el cinturó. Haureu de pagar els diners al Tomàs durant les classes de kungfu.
  • La data límit per comunicar al Tomàs que voleu fer la prova serà el 24 d’abril. També podeu fer-ho responent a aquest correu.
  • El lloc serà a l’escola de kungfu Tian Kung Chien, a Calaf (l’escola Tian Kung Chien és l’escola de kungfu on fa classes el nostre monitor de kungfu Tomàs). Aquí teniu la localització de l’escola.
  • L’avaluació es durà a terme pel Sifu 游希義 (You xiyi), director de l’escola Tian Kung Chien i supervisor de la nostra activitat extraescolar de kungfu.

És imprescindible, per al dia de la prova:

• Puntualitat: a les 9h s’ha de ser a l’escola Tian Kung Chien de Calaf.
  • Dur el carnet de Kungfu (tothom qui el tingui, això és, alumnes amb cinturó groc o blanc punta groga).
  • Anar amb la samarreta vermella de l’escola i pantaló negre

Atentament,

Escola Tian Kung Chien

AMPA + Activitats Extraescolar de Kungfu