ELS NENS I NENES DE 2N HAN FET UNES MAGNÍFIQUES CREACIONS

A les classes de 2n estàvem treballant els invents quan el CoVid’19 ens va tancar a casa. Aquest virus ens ha deixat a casa sense poder sortir al carrer però no ha pogut amb la nostra imaginació i ganes de crear coses. Partint del conte “L’Home reciclat” ens van proposar que ens inventéssim algun personatge , objecte,…amb materials reciclats. I el resultat ha estat d’allò més divers: des de diferents mascotes fins a cistelles de bàsquet. A més, hi ha alguna història amagada en alguns d’ells…..si voleu escoltar-la i veure les nostres creacions haureu de mirar el vídeo que us hem penjat.

FELICITATS a totes i tots qui us heu animat i animem als qui encara no l’han fet a fer-lo. Ja veureu que divertit! Amb aquesta activitat tanquem d’una manera diferent aquest projecte de Coneixement del Medi…ara reposarem uns dies i tornarem amb força: pels pròxims projectes? El poble, les plantes,….SOM-HI!

AH, ESPEREM ELS VOSTRES COMENTARIS!!!

1 comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>