ALTRES CURSOS

Recull d’alguns projectes, activitats i el dia que vam realitzar en cursos anteriors i els posem en aquest apartat ja que pensem que encara potser no són del tot vigents, ens recorden una mica la manera de fer de la nostra escola.

Celebrem el dia de Llengües maternes

Avui és el dia de les llengües maternes i un any més ho hem celebrat a l’escola.
Durant tota la tarda hem fet tallers i activitats relacionades amb els diferents països gràcies a la col·laboració de les famílies.
Hem gaudit molt. Moltes gràcies!
Us deixem un recull d’imatges… Llegeix més»

Ja ha arribat el Carnaval!!

Ja ha arribat el Carnaval!!!
Avui hem estat de celebració a l’escola. Com cada any, hem celebrat el Carnaval!
Ens hem disfressat de superheroïnes i de superherois i hem fet la tradicional volta, tot gaudint de la nostra batucada i de la bona música!
Gràcies a les famílies… Llegeix més»

Dia escolar de la No-violència i la Pau

El dimarts 30 de gener, com ja sabeu, va ser el Dia Escolar de la No-Violència i de la PAU (DENIP), dedicat a l’educació en i per a la tolerància, la solidaritat, la concòrdia, el respecte als Drets Humans…
És per això que a l’escola també… Llegeix més»

25N – Dia Internacional de l’eliminació de la violència contra les dones.

Avui a l’escola hem celebrat anticipadament la diada del 25N • Dia internacional de l’eliminació de la violència contra les dones. Hem gaudit de diverses activitats i tallers de comprensió, reflexió i sensibilització, acabant el matí amb la lectura del manifest que ha preparat l’alumnat… Llegeix més»

SORTIDA ESTANY D’IVARS I VILA-SANA

Avui dijous 9 de novembre, els alumnes de primer cicle, hem visitat l’Estany d’Ivars d’Urgell i Vila-sana.
Hem realitzat dos tallers relacionats amb la natura i l’entorn, on hem pogut conèixer diferents tipus
d’arbres, fruits, plantes i les seves funcions. A més a més, hem resolt moltes… Llegeix més»

ENGLISH DAY- LET’S TRAVEL TO LONDON

Hi everyone!
Aquest dimecres hem celebrat l’English day: LET’S TRAVEL TO LONDON
Tota l’escola ha viatjat a London amb el Paddington. A través de llibres, historietes, jocs, vídeos ens hem enriquit de la cultura i tradicions angleses.
Hem gaudit de totes les activitats proposades i esperem amb… Llegeix més»

FESTA DE FI DE CURS 2022-2023

Vine a la FESTA DE FI DE CURS 2022-2023

➡️  Enguany la celebrarem el proper divendres, 2 de juny, a partir de les 18h amb:

– Tallers

– Batucada

– Concert amb Disco Pinky

– Sopar (prèvia inscripció) a:

📆L’ÚLTIM DIA per apuntar-se és el *15 de maig*❗

(Està previst que hi hagi servei de barra)

Hi sou tots convidats: pares, mares, avis i àvies. Una tarda per reunir-nos tots i acomiadar el curs escolar 2022-2023.

Us hi esperem!!!

Colònies segon cicle!

Ahir els nens i les nenes dels cursos 3r i 4t de primària de l’escola vam gaudir d’una estada de colònies a Tamarit (Tarragona).
Vam gaudir d’un paisatge de platja i vam fer activitats relacionades amb el món del mar.
Va ser una experiència molt bonica i… Llegeix més»

SORTIDA FINAL DE TRIMESTRE

Per acabar aquest segon trimestre, els i les alumnes de l’escola Ramon Estadella hem fet una sortida a l’aire lliure per conèixer el nostre entorn i gaudir d’un dia esplèndid a la natura. Hi hem passat tot el dia i quan hem acabat de dinar,… Llegeix més»

30G : Dia escolar de la No violència i la PAU

El dilluns dia 30 de gener, dia mundial de la no violència i la PAU, vam celebrar la cursa solidària SAVE THE CHILDREN “Quilòmetres de solidaritat” amb la finalitat de recaptar fons per totes aquelles persones del món que més ho necessiten.
Vam participar des dels més petits fins als més grans en una jornada on l’esport i els valors van de la mà.
L’alumnat de 6è va llegir el Manifest per la PAU, a continuació es va realitzar la cursa per cursos on totes i tots ho van fer molt bé! I després vam tancar la jornada amb una cantada de la cançó “Podries” de Roba Estesa.

AQUÍ us deixem un recull fotogràfic. Moltes gràcies a tothom per la participació!

Enllaç fotos

Festival de Nadal

Ahir la nostra Escola va poder tornar a celebrar el Festival de Nadal. Vam gaudir tots junts de les actuacions que tant havíem estat preparant aquest darrers dies, els alumnes, les famílies i els  mestres.  Aquí us en deixem un  breu resum en imatges. Moltes gràcies a totes i tots, i que gaudiu d´aquestes festes de Nadal.

Celebrem la Castanyada!

Avui tota la comunitat educativa hem celebrat la festa de la Castanyada!
Al matí, cada cicle ha fet una caminada per diferents indrets de Guissona fent diferents activitats. Els infants de P3 han fet una sortida al camp de futbol, els de P4 i P5 al… Llegeix més»