
A cicle superior treballem el projecte FER (Futurs Emprenedors Rurals), una iniciativa que pretén apropar l’alumnat al món de l’emprenedoria d’una manera significativa, creativa i adaptada al nostre entorn.
A 5è, l’alumnat treballa la part més teòrica, tot descobrint com funcionen les empreses a través de lectures, casos reals i activitats d’anàlisi.
A 6è, l’experiència es torna pràctica i passen a l’acció! Organitzats en grups de quatre, dissenyen i creen la seva pròpia empresa, seguint un procés pas a pas. Durant el curs prenen decisions, planifiquen, dissenyen productes o serveis i viuen de primera mà què significa emprendre.
El projecte culmina a final de curs amb la Fira FER, una trobada on alumnes de diferents escoles participants tenen l’oportunitat de presentar, donar a conèixer i promocionar la seva empresa. És un moment molt especial que els permet compartir l’esforç i la creativitat dedicada en aquest projecte.
Com cada any, ens fa molta il·lusió participar-hi, us anirem informant de les novetats i del procés de creació de les seves empreses!

