Malgrat el temps, el divendres vam poder celebrar la tan esperada rua de Carnaval de l’Estadella. Va estar una festa plena de vida, imaginació i molt bon ambient.
Amb disfresses inspirades en els elements de la natura, vam desfilar pel pavelló compartint somriures, música i esperit carnavalesc amb totes les persones que ens van venir a veure. Cada curs va representar un element diferent, aportant diversitat i color a la celebració:
- Infantil i3: Aigua 💧
- Infantil i4: Bosc 🌲
- Infantil i5: Tempesta ⛈️
- Inicial 1r: Neu ❄️
- Inicial 2n: Foc 🔥
- Mitjà 3r: Lluna 🌙
- Mitjà 4t: Sol ☀️
- Superior 5è: Terra 🌍
- Superior 6è: Aire 💨
- Mestres: Estrelles ⭐
La rua va estar acompanyada per la batucada de l’alumnat de 6è que, amb el seu ritme engrescador i la seva empenta, van animar tant els participants com el públic assistent.
En definitiva, vam viure una jornada ben especial, carregada d’alegria i amb moltes ganes de tornar-la a repetir l’any vinent!


