COM TREBALLEM

Com treballem?

• A Primària i, seguint amb la mateixa línia que a Infantil, treballem amb metodologies innovadores i projectes diversos.
  • L’objectiu és que cada alumne assoleixi els coneixements necessaris de forma natural, intuïtiva i tenint en compte les seves individualitats, tot activant i potenciant les intel·ligències múltiples.
    • Aquesta etapa comprèn els nens i nenes d’entre 6 i 12 anys.
    • A Educació Primària ens proposem que els nostres alumnes puguin desenvolupar les seves capacitats pròpies, que siguin capaços de ser crítics, de compartir, de cooperar amb els seus iguals i i d’adaptar-se a l’entorn social proper basant-se en la pau i el respecte.

Volem aconseguir que els nois i noies adquireixin les eines necessàries per entendre el món en que estan creixent. Posar les bases perquè esdevinguin persones capaces d’intervenir activa i críticament en una societat plural, diversa i en canvi continu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *