VISITA A LA CASA DE LA VILA

Ahir dijous 03/11, els alumnes de 2n de primària de l’escola Mossèn Ramon Bergadà hem fet una visita a l’Ajuntament de Constantí, acompanyats d’alguns mestres i el director del centre, Fernando Martos. Ens ha rebut l’alcalde, Óscar Sánchez, i altres regidors/es del consistori. Durant la nostra visita, l’alcalde ens ha guiat per les instal•lacions i les diferents àrees i serveis de l’ajuntament i l’alumnat ha pogut conèixer com funciona i s’organitza la casa de la vila. Els nens i les nenes tenien molta curiositat i han fet moltes preguntes a l’alcalde. La visita ha finalitzat a la sala de plens i cada alumne ha rebut un exemplar del llibre infantil “Un mar d’històries” dedicat a Constantí.
Hem après molt!!

My project

Si us plau, senyor alcalde ...