Sortida 3r trimestre: Circuit d’aventures!

El passat 19 d’abril els alumnes de 3r i 4t vam anar a Tamarit. Vam passar el dia en un circuit d’aventures ple de ponts penjants i llargues tirolines. Després d’una formació inicial on ens van ensenyar com fer el recorregut amb tota seguretat, ens vam posar els arnesos i vam començar l’aventura.
El més bonic va ser veure com els alumnes s’ajudaven els uns als altres, com s’animaven en alguns punts on els feia una mica de por i com celebraven plegats que havien superat els diferents reptes.
Fins i tot els mestres ens vam animar a provar-ho. Va ser un dia molt diferent i divertit!Circuit d'aventura i tirolines