Dia mundial dels oceans

El passat vuit de juny es va celebrar el dia mundial dels oceans, des de l’escola, fa un temps que mirem de conscienciar en la importància de tenir cura del nostre planeta. Aquest any ens hem volgut sumar a una iniciativa promocionada per Teachers for future Spain i MSC(Marine Stewardship Council) Pinta el mar, siembra el cambio. Els alumnes de 5è i 6è han dut a terme diferents activitats: lectura de notícies, escriptura de cartes, dibuixos i fins i tot han creat una lletra d’una cançó, dedicada a la conservació i conscienciació dels oceans. Gràcies a aquestes activitats, ens han fet arribar uns llapis plantables, la idea és fer veure que podem donar una altra utilitat a un objecte quan aquest ja ha fet la seva funció. Gràcies @mscpescasostenible @future_spain.

Us deixem un recull de la feina feta, esperem que us agradin i si us plau…

AJUDEU-NOS A TENIR CURA DEL PLANETA!