Punts de llibre

Els alumnes i les alumnes de tercer sabem que és molt important llegir amb fluïdesa i correcció per comprendre textos, els enunciats d’activitats o inclús els problemes matemàtics. A més a més, amb la lectura aprenem vocabulari i millorem la nostra escriptura. Però el més rellevant de tot és que la lectura ens permet gaudir amb les històries fantàstiques dels contes, de les faules, dels còmics, de la poesia i ens permet viatjar a llocs fantàstics i imaginaris sense haver de moure’ns de casa o de l’escola. Per aquest motiu sabem que cal practicar la lectura diàriament a casa per poder entrenar-nos igual que fan els esportistes.
I per començar a gaudir de la lectura, el primer pas ha estat fer els nostres punts de llibre i la veritat és que ens han quedat molt “cuquis”!!!