Visita de la Glòria Marín

Avui ens ha visitat la Glòria Marín, autora del llibre “Quin cap, Clara!” que hem estat llegint a l’escola els alumnes de tercer. Ha estat una experiència fantàstica perquè li hem pogut fer un munt de preguntes i ens ha explicat moltes coses interessants. Ella diu que la imaginació és com la purpurina que hi ha dins d’un pot de vidre amb aigua i que si l’agitem no para de moure’s i crear, però si la deixem aturada va cap al fons i es queda quieta i sense idees. S’ha emocionat moltíssim amb el detallet que hem fet i que portàvem al cap perquè igual que la Clara tots tenim el cap ple de coses fantàstiques i increïbles. Ha sigut molt simpàtica amb tots i ens ha dedicat els llibres un per un. Li hem regalat la tassa de l’escola i un bonic llapis i s’ha emocionat molt. Diu que mentre estigui escrivint el següent llibre farà servir la nostra tassa. Moltes gràcies a la Glòria per ser tan bona mestra, escriptora i persona!!!
Aquí us deixem un recull de fotos.  FOTOS