Taller de criança positiva

Benvolgudes famílies,

L’Institut Català de la Salut Camp de Tarragona organitza un taller de “Criança positiva” a la nostra escola. Aquesta activitat està adreçada a totes aquelles famílies que tinguin fills de 3 a 6 anys. Les inscripcions les haureu de formalitzar a l’escola, trucant prèviament per a demanar cita.

A continuació us presentem la informació més detalla i també adjuntem, més avall, el “Model d’inscripció” per si hi esteu interessats/des. No patiu si no podeu imprimir el document, si veniu a l’escola a fer la inscripció, en trobareu d’impresos.