SORTIDA AL TEATRE “LA VOLTA AL MÓN EN 80 DIES”

L’alumnat de 3r i 4t, el divendres passat dia 15 de desembre, vam anar a Tarragona i ens ho vam passar d’allò més bé.

Per començar el dia d’excursió, vam poder veure l’obra de teatre “La volta al món en 80 dies”. En acabar, vam anar a esmorzar i jugar una estoneta al parc de Sant Rafael.

Tot seguit, vam anar rambla amunt fins a arribar al Mercat Central de Tarragona. Allà, sense que estigués preparat, vam tenir diverses sorpreses: a la Peixateria Rita ens van regalar 4 tions de Nadal. També vam poder saludar a L’Eva, mare de l’alumna Itziar de tercer, i la Rosa Maria, mare de l’alumna Ainara Garcia de quart que va col·laborar perquè féssim un tastet de litxis. Moltes gràcies pel vostre detall!

Per acabar, ens vam dirigir al Parc de les Granotes on vam dinar i vam jugar durant una estoneta fins que l’autocar ens va venir a recollir.

Ens ho vam passar superbé! Voleu veure unes fotografies? Doncs cliqueu a fotos i entreu amb el correu i contrasenya dels vostres fills/filles.

Salutacions i a gaudir de les Festes!

veure FOTOS