Resum de les jonades culturals

Benvolgudes famílies,

Aquesta semana l’escola s’ha vestit de gala, tornem a agrair a l’AMPA la preciositat d’escola que ens van deixar, i sota un mateix tema l’alumnat i els mestres han treballat per aprendre més enllà dels llibres de text. La curiositat dels alumnes és la que ha marcat el ritme d’aquesta setmana especial. Us deixem un recull de totes les activitats que hem realitzat al centre. Estem molt contents d’haver estat capaços d’oferir als vostres fills i filles unes jornades on han pogut gaudir, aprendre i recuperar poc a poc les activitats normals del centre.