Projecte “Centcelles, el nostre objectiu”

Un any més, els alumnes de cinquè iniciem el projecte “Centcelles, el nostre objectiu”. Enguany el projecte girarà al voltant de l’estudi, organització i recreació d’uns jocs olímpics.

La primera activitat ha estat la realització d’una mascola per als Jocs Olímpics Vil·la de Centcelles.

MASCOTES

D’entre totes les mascotes, n’han sortit seleccionades 6. Demanem la vostra participació per triar la mascota que representarà la nostra escola a les Olimpíades que es duran a terme a principi de maig.

1. Sonia

He votado el “pop esportista” porque me ha parecido más creativo al reflejar varios deportes diferentes aprovechando los tentáculos del pulpo. Lo he visto genial y muy colorido.