Obert període beques menjador 2a convocatòria 2022-2023

Benvolgudes famílies de P3 i alumnes nous al centre,

Ja s’ha obert el període per presentar les sol·licituds d’ajuts per al menjador del present curs escolar. Durant el dia d’avui podeu contactar amb l’escola (977521790 o escolamrb@escolaramonbergada.cat) per a demanar cita i realitzar el tràmit. També us podeu dirigir directament al Consell Comarcal del Tarragonès (977244500) o presentar la sol·licitud telemàticament (A través del següent enllaç: http://www.tarragones.cat/ Cal disposar d’ordinador per fer la sol·licitud, no es pot fer des del mòbil, i tenir DNI / TIE / PASSAPORT).

Les famílies que poden sol·licitar l’ajut són:

A-Alumnes de nova matrícula o trasllat.
B-Unitats familiars que, a partir del maig/juny del 2022:
     b.1.Hagin requerit l’atenció de serveis socials.
     b.2.La situació econòmica / social s’hagi vist greument afectada (caldrà justificar documentalment la nova situació).

Com en les darreres convocatòries, s’obren dos modalitats de sol·licitud, depenent de la vostra situació: Procediment abreujat i procediment habitual o ordinari. Però qui pot acollir-se a cada tipus de sol·licitud? En el següent enllaç hi podeu trobar l’explicació més extensa, però a continuació us compartim la part que respon a la pregunta. També es detalla la documentació i fotocòpies que heu d’adjuntar, en cada cas.

El termini finalitza el 16 de setembre.

Gràcies