La Mirmiga a l’escola

No sabeu el que ens ha passat avui! Hem rebut una visita molt especial. Els 3rs teníem programada l’última visita a la Biblioteca del nostre poble, però com que havia de ploure (ho ha fet, però, una mica més tard) la Mirmiga molt ben acompanyada pel Manel i la Sílvia ens han visitat a l’escola.

Ha sigut diferent, hem gaudit dels 3 contes a l’aire lliure i en acabar hem pogut fullejar algunes revistes interessants. Ens encanta anar a la biblio, però molt de tant en tant… no està malament! Fins a reveure Mirmi! Quan ens tornem a trobar serem alumnes de 4t!

Feu una ullada a algunes fotos que hem fet en aquest enllaç: