JUNTS, FEM POBLE. FEM ESCOLA

Us compartim el vídeo realitzat per l’Ajuntament de Constantí, amb la col·laboració dels centres educatius del poble.
JUNTS, FEM POBLE. FEM ESCOLA.

Aquest pròxim curs matricula els teus fills als centres educatius públics del municipi!! En aquest vídeo podeu conèixer els projectes educatius de la Llar d’Infants Gu-Gu, Escola Mossèn Ramon Bergadà, Escola Centcelles i l’Institut de Constantí, a través de l’experiència d’alumnes, exalumnes, professors i el testimoni de mares i pares.

Dates de preinscripció curs 2021-2022: Del 15 al 24 de març (educació infantil i primària) i del 17 al 24 de març (educació secundària obligatòria).

#FemConstantí #FemPobleFemEscola