Jubilació de la mestra Liduvina Giralt

Després de més de 30 anys treballant a l’escola, avui s’acomiada la nostra companya i mestra Lidu. Durant tot el dia els alumnes i exalumnes de l’escola i companys i excompanys de feina li han dedicat un merescudíssim comiat en forma de records i fins i tot algun regal.

Se’n va amb el respecte dels alumnes, companys, antics alumnes, famílies i consistori de Constantí. Una vida dedicada a formar i acompanyar generacions de nens i nenes del municipi, guiant-los en el procés d’aprenentatge per finalment esdevenir bones persones. A l’escola, ha estat cap d’estudis, directora, però per sobre de tot, MESTRA, vetllant sempre per millorar l’escola i tenint clar que els alumnes havien d’estar en el centre, sent origen i finalitat d’aquesta millora.

Volem agrair la dedicació, la tasca realitzada, l’empremta deixada i l’estima pels alumnes.

1. Felix-elisabet-daniel-nuria-efrem

Una sort que els meus tres fills la van tenir. Un orgull oel cole dispossar de mestres aixi!!!
    Bona sort Lidu!! Una abraçada fortisima!!

2. Milagros Gómez Bao

Va ser la meva tutora a primer i segon… Gran tutora gran mestre… Llastima que no pugui donar-, li classe al meu nen perque estic segura de que com jo, Ell no la oblidaria Mai. Una abraçada molt gran!!