Inscripció AMPA curs 2021-2022

Estimats pares us donem la benvinguda al curs 2021-2022.

Esperem que hageu passat un gran estiu, de cara al curs que comencem, necessitem la vostra col·laboració perquè sigui un  any inoblidable.

Us animem a fer-vos socis per gaudir de tots els avantatges; com per exemple, rebaixa a la roba esportiva, rebaixa a les extraescolars, bonificació en les excursions, participacions a les festes escolars…

Aquí teniu el full d’inscripció, us esperem a tots/es!!!!

Soci ampa

Aprofitem per notificar-vos que la nova pàgina web de l’AMPA està integrada dins la web del centre. Així serà més fàcil trobar la informació, imatges,… Us adjuntem l’enllaç. També hi podeu accedir clicant sobre la icona de capçalera situada a la dreta de la pantalla “ampa”.