Festival Estiu 2023

Bon dia famílies, us compartim les actuacions musicals dels vostres fills i filles. Només cal que cliqueu la imatge que correspon al vostre curs.

Recordeu que és imprescindible entrar amb el correu electrònic de l’escola dels vostres fills i filles (@escolaramonbergada.cat).

Bon estiu!

1. Antonio

A mi m’ha agradat molt a sigut el millor ball de tota la meva vida y la canço també molt xula la meva experiencia a sigut de nervis y felicidad.Molt bé tot hem va costar una mica el ball pero casi tots els dies hem praticat la canço,la canço es diu bola de drac.Van vindre molts pares y mares la canço a sigut molt divertda.

1. Lara

Ha sigut xulíssim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

M’agradaria repetir-lo.

La temàtica dels dibuixos animats ha sigut una idea molt creativa i divertida.

El que m’ha agradat ha sigut l’esforç de tots alumnes.

2. Sara

M’ha agradat el ball de fi de curs vam practicar tots els cursos i van quedar tots meravellats per una actuació bonica. Tots els cursos van ballar molt bé! Espero que l’any que ve sigui igual de bonica i meravellosa. Va costar una mica però sí ens esforcem ho aconseguim.

3. Romaissa

La veritat és que aquest ball ha sigut uns dels més bonics perquè anava sobre els dibuixos animats. Inclús, el ball de I3,I4,I5,1r,2n,3r 4t ,6e, m’he quedat amb la boca oberta. Amb els balls d’aquest curs hem tingut que ballar i practicar cada hora fins que ens va quedar genial i estem contents amb el nostre treball.

4. Mohamed Amin

Un festival molt guai ,divertit, interessant i molt bonic espero que l’any que ve sigui igual o més bonic i el que més m’ha agradat és el de 6è.

La nostra cançó la de bola de drac també ha sigut bonica ha costat una mica que surti bé però m’ha agradat molt.

Espero que l’any que ve fem l’últim festiva de la meva classe.

5. Nizar

Aquest ball m’ha agradat molt han estat tots molt bé i la meva experiència amb bola de drac ha costat al principi però al final ha sigut molt fàcil i al ball m’he sentit bé els balls que més m’han agradat són el de 5è i el de 6è.

6. Kalina

Quins balls més bonics. A mi m’han agradat tots els balls de tots els cursos. El meu ball era el de Bola de drac, m’ha agradat fer aquest ball davant de tots. De moment era el primer ball que m’ha agradat. I també m’ha agradat molt el ball de 6èA i 6èB.

7. Derek

8. Victor

M’ha agradat molt perquè ha sigut molt divertit i ens ha costat molt. El meu preferit ha sigut el de 6e. De tant practicar el ball, m’he cansat.