#ColòniesRB23 FOTOGRAFIES I VÍDEOS

Benvolgudes famílies,

A partir d’avui es començaran a penjar automàticament les fotografies i vídeos de les colònies. Recordeu que és imprescindible entrar amb el correu electrònic de l’escola dels vostres fills i filles (@escolaramonbergada.cat) per poder veure fotos i vídeos. Si ho feu des del vostre correu electrònic particular, no hi podreu accedir.

Es penjaran en tres torns. Les activitats fetes durant el matí, les podreu veure a partir de les 16h. Les de la tarda, cap a les 21h i les de la nit, a última hora del dia, 23:55h.

Us recordem també que heu d’anar amb molt de compte de no penjar els arxius a cap xarxa social si apareixen altres companys dels vostres fills.

I per cert, ens encanta rebre comentaris!

1. Andrea Cantos

Hola Aarón! Revisa les carpetes perquè estem fent fotos de cada moment. Hi ha fotos de les habitacions, de la pista, menjant, jugant… Espero que us agradin!

1. Ester Morcillo

Gracies profes,per la feina q feu !!!Sou els millors!!
    Gerard deixa q els profes et facin fotos,home,q així li ensenyem a l’Isaac q es posa content quan et veu!!
    Q us ho passeu molt bé,tots!!!!😘😘

2. Neus

Muchas gracias por vuestra dedicación,el Alex ha vuelto encantado.Gracias por poner al alcance de tod@s el poder ir a las colonias. Ahora toca descansar 😊