Benvinguts i benvingudes al curs 2020/2021

Benvolgudes famílies,

La comunitat educativa de l’escola Mossèn Ramon Bergadà desitja que us trobeu totes i tots bé.  Engeguem un nou curs amb l’esperança que sigui el més profitós possible. L’equip directiu ha elaborat una sèrie de mesures organitzatives. Demanem que les respecteu i compliu per facilitar el funcionament del centre.

Durant aquest dies anireu rebent informació a través d’aquest canal. Us demanem que en feu la major difusió possible, entre la resta de membres de la comunitat educativa.

El proper curs NO es podran realitzar gestions administratives i/o educatives presencials al centre, sense concertar cita prèvia. El centre us facilitarà els diferents canals per concertar-la. No s’atendrà cap gestió sense la corresponent cita prèvia.

CITA PRÈVIA CENTRE

-Telèfon: 977521790  -Mail: escolamrb@escolaramonbergada.cat

-Reunions tutor/a a través de:

1. Agenda escolar de l’alumne
  2. TokApp (AppStore, GooglePlay)
  3. Mail de l’alumne o del tutor Enllaç
  4. Telèfon 977521790

CITA PRÈVIA AMPA

-Telèfon: 977521790    -Mail: ampa.mrb@gmail.com

CITA PRÈVIA MENJADOR

-Telèfon: 645712541  -WhatsApp: 645712541

A partir del proper 1 de setembre podreu fer les inscripcions del menjador per al curs 2020-21. L’horari d’atenció presencial serà del dia 1 al 4 de setembre de 09:00h. a 15:00h. Per fer-les és obligatori demanar cita prèvia via WhatsApp al telèfon del menjador. No es podrà atendre a aquelles famílies que no hagin concertat cita prèvia.

ACCÉS A L’ESCOLA A PARTIR DEL 14 DE SETEMBRE

REUNIONS D’INICI DE CURS

Inicialment estava previst fer-les presencials. Davant la impossibilitat de realitzar trobades en grup dins l’escola, es faran telemàtiques, els mateixos dies i hores que teníem previst i ja havíem anunciat. En breu, començareu a rebre correus o trucades amb la informació per tal de connectar-vos.

Grup Dia Hora
P3 Divendres 4 9:30h
P4 Dilluns 7 9:30h
P5 Divendres 4 11:00h
1r Dimarts 8 9:30h
2n Dimecres 9 9.30h
3r Dilluns 7 11:00h
4t Dimarts 8 11:00h
Dimecres 9 11:00h
Dijous 10 11.00h

Finalment, haureu vist que a la dreta de la pàgina web, hi teniu una imatge “Informació. Covid Escola”. Si hi cliqueu, accedireu a la pàgina “Covid” amb qualsevol informació i documentació  generada en relació a la Covid-19.

Moltes gràcies i ens veiem properament.