Acords presos Consell Escolar de Centre

A partir d’aquest curs es compartiran els acords del Consell Escolar, tal i com indica del Departament d’Educació i el seu afany per potenciar la transparència i una publicitat activa.

Així doncs, dins l’apartat de “Consell Escolar” hi trobareu, i podreu consultar, tots els acords presos durant les sessions del Consell Escolar de la vostra escola. Si qualsevol dels punts aprovats us genera dubtes, podeu consultar-los al vostre representant dins aquest òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar.