Celebracions i Setmana cultural a Infantil

Aquests passats dies han estat molt intensos i divertits a l’escola. Hem gaudit de celebracions com la Mona, Sant Jordi,el Cros i la Setmana Cultural, que enguany tenia com a fil conductor Leonardo Da Vinci.

Durant aquesta setmana hem fet diversos tallers: Artístic, en el que hem pogut experimentar com pintaven els artistes les cúpules dels edificis, pintant estirats a terra. També hem pintat sobre film transparent i hem pogut fer retrats dels companys en fulls transparents. Ens ho hem passat pipa!

Un altre taller ha estat el de Jocs: Hem fet una competició de menjar espaguetis amb els personatges Leonardo Da Vinci i la Gioconda, hem practicat anatomia amb un circuit de mans i peus, i hem posat a prova la nostra punteria encertant pilotes en oueres. Com ens hem divertit

L’últim taller ha estat tot un repte, un concurs de prototips emulant al geni Da Vinci: amb tot de materials de l’època renaixentista hem elaborat el nostre invent o composició per a participar en el concurs que s’ha portat a terme a tota l’escola. Ara estem a l’espera de la decisió del jurat que triarà el prototip més reeixit de cada categoria, ai, quins nervis!

També hem pogut experimentar amb un material molt interessant, LEONARDOME, unes peces de fusta amb les que hem pogut construir una cúpula tal com ho feia Leonardo Da Vinci, i hem comprovat que s’aguanta sense cap tipus de material d’unió, una passada!

Aquí us deixem unes fotos de totes les activitats, ens ho hem passat genial!

Celebracions i Setmana Cultural