¡Viva la vida!

Hola famílies,

Els/les alumnes de 4t volem compartir amb totes i tots vosaltres el nostre treball a l’àrea d’educació artística.

Aquest primer trimestre ens estem centrant en l’autora Frida Kahlo, la pintora mexicana reconeguda per la seva personalitat reivindicativa.

Estem encuriosits per aprendre moltes coses sobre ella!

Hem fet una visita virtual al museu de la Frida Kahlo, ja que ens és impossible agafar un avió i anar cap a Mèxic. Si cliqueu aquí el podreu visitar tal i com ho hem fet nosaltres. Hem practicat la papiroflèxia creant la casa azul de la Frida, hem fet un autoretrat d’ella i encara ens queden moltes activitats per realitzar.

Estem encantades i encantats perquè estem aprenent molt sobre ella i les seves tècniques plàstiques.

Us deixem un recull fotogràfic. No us oblideu d’entrar amb el compte de correu i la contrasenya.

L’alumnat de 4t