Visita al Nàstic!

La setmana passada l‘alumnat de 2n de l’escola va visitar el club Nàstic de Tarragona. Allà el Rubén, Capità del Nàstic Genuine, ens va explicar com va néixer aquest gran equip en el que nois i noies amb Discapacitat Intel·lectual (DI) participen de la seva pròpia Champions. Ens va ensenyar les instal·lacions, li vam poder fer moltes preguntes a la sala de premsa i ens va explicar el recorregut d’aquest equip que juga tant nacionalment com internacionalment. Però sobretot ens va ensenyar que el futbol és un esport per gaudir i compartir bones estones amb els companys.

Una visita plena de valors i d’esport. Vam quedar encantats amb tot el que vam aprendre!

Podeu veure les fotos clicant aquest enllaç: