Tenim un nou amic a P3!

Fa unes setmanes, vam rebre una visita sorpresa a les classes de P3. Vam descobrir una capsa després d’ escoltar uns forts cops, vam veure que tenia unes lletres que deien Ramon. Amb moltes ganes la vam obrir i vam trobar una carta on se’ns informava de qui era i com havia arribat fins a la nostra escola. Un globus l’ havia fet viatjar fins aquí i un nen anomenat Ramon ens demanava ajuda, es trobava una mica perdut i buscava amics/gues. Per acollir-lo bé, li vam preparar un racó amb núvols i aquesta setmana l’ hem pogut conèixer millor ja que ens ha portat el seu CAP!
Junts hem descobert per a què serveix, l’ hem dibuixat, hem decorat un barret amb paper de diari i hem jugat amb diferents tipus de barret!!
Ha estat molt divertit!!
Ara esperem amb ganes el que ens portarà la propera setmana…

Aquí us deixem un tastet de l’ arribada del Ramon!
A P3 tenim un nou amic!