Taller Nutrixef

Aquesta setmana els alumnes i les alumnes de segon hem fet el taller Nutrixef. Hem après de manera molt lúdica i divertida la importància de menjar de manera saludable, afegint fruites i verdures de proximitat a la nostra dieta diària. També ens han ensenyat que cal intentar comprar fruites i verdures que no vagin embasades en plàstic, que cal tastar productes nous i, que és fàcil i divertit preparar receptes senzilles. Moltes gràcies als monitors perquè va ser molt divertit i entretingut! A més a més, ens van obsequiar amb un diploma i uns imans amb alguna recepta per penjar a la nevera. Podeu consultar la seva pàgina www.nutrixef.cat on hi trobareu receptes i consells.
Taller Nutrixef