Taller de Robòtica a tercer!

HEM GAUDIT FENT ROBÒTICA!!!

Els/les alumnes de tercer de l’Escola Mn. Ramon  Bergadà, durant el  mes d’abril i de maig, hem realitzat un taller de Robòtica gràcies a la subvenció del PROA+.

La Francina ha estat l’encarregada de portar a terme aquest taller

El primer dia vam construir una girafa. Vam programar una sèrie de moviments mitjançant una tauleta. D’aquesta manera, la girafa va començar a moure’s per la classe!!!!

El segon dia vam crear un cotxe i una moto també programats perquè fessin un recorregut guiat.

El tercer, últim dia, vam elaborar el nostre robot que va ser el més dificultós de tots. Era un tren que es desplaçava i feia sorollets.

Tots/es ens ho vam passar superbé i volem tornar a repetir aquesta experiència tan divertida.

Cliqueu a la imatge, entreu amb el correu de l’escola i podreu observar algunes fotografies.