Taller de bicicletes

Dins de la Setmana de la mobilitat sostenible i amb la col·laboració de l’àrea de Joventut de l’Ajuntament de Constantí, els/les alumnes de Cicle superior han participat en un taller sobre reparació de bicicletes. L’Ignasi ens va ensenyar com arreglar una punxada i algunes tècniques per mantenir en perfecte estat les nostres bicicletes. Durant aquests dies, també es va inaugurar l’aparcament de bicicletes i alguns dels nostres alumnes ja estan venint a l’escola fent una mica d’esport i d’una manera molt sostenible amb el medi ambient.

Taller bicis