Setmana de l’activitat física

El passat dia 6 d’abril va ser el Dia Mundial de l’Activitat Física i per tal de promoure hàbits de vida activa, cada any a l’escola organitzem una setmana en què motivem a què tot aquell alumnat que ho desitgi pot venir a l’escola en bicicleta o patinet. És per això que durant aquests dies ho han pogut fer.

Per concloure aquesta jornada, avui divendres tota l’escola ha fet la popular “caminada escolar”. Una sortida a diferents punts del municipi. Els nens i nenes de EI i CI han anat a Les Forques i els més grans, CM i CS, han anat al Pont de les Caixes.

A continuació us deixem l’enllaç en què podeu entrar per veure fotografies d’aquests dies. Recordeu que només es pot accedir entrant amb el correu dels vostres fills/filles.