Primera visita a la Biblioteca de Constantí

Els/les alumnes de quart hem anat a la Biblioteca de Constantí.

Allà el Carles ens va explicar diferents contes relacionats amb els desitjos. Vam arribar a la conclusió que el millor desig és demanar ser intel·ligent per a pensar molt bé què desitjaríem o més ben dit… I si no ens cal demanar res perquè ja ho tenim tot?

Després vam compartir una estona amb el Manel. Ens va explicar moltes coses i curiositats sobre els còmics. També vam parlar sobre el projecte on participem aquest curs: “Contes a moltes mans”. Però de moment, no us podem explicar res sobre això. Si voleu tenir més informació, haureu d’estar atents/es a les nostres publicacions.

Donar les gràcies com sempre a vosaltres: Manel, Carles, Biblioteca de Constantí.

Fins aviat!!!!

Cliqueu aquí per veure unes fotografies. Heu d’entrar amb el correu de l’escola i contrasenya.