Presentació de la desena edició dels “Contes a moltes mans”

El passat dijous dia 28 d’abril es va dur a terme la presentació dels contes col·laboratius de la desena edició dels “Contes a moltes mans”.

Els/les alumnes de quart de l’E.M.R.Bergadà, els/les alumnes de quart de l’Escola Centcelles i els/les alumnes de l’Escola de Música de Constantí van ser els protagonistes d’aquesta presentació que es va realitzar a l’entrada de la Biblioteca Municipal.

Enguany, han estat els/les alumnes de quart de l’Escola Centcelles els/les que han iniciat un conte. Després, els nens i les nenes de la nostra escola s’han encarregat de posar imaginació i s’han inventat dos finals ben diferents; un final fet pels alumnes de 4tA i un altre creat pels alumnes de 4tB.

Aquest dimecres anirem a gravar-los a la ràdio de Constantí.

A continuació, us deixem un tastet de fotografies. També teniu l’enllaç de la notícia d’aquest event.

Notícia de l’event