NADAL A P3!!!

Les girafes i els taurons hem gaudit moltíssim de totes les activitats que hem realitzat al llarg d’aquestes setmanes. Cada dia descobríem els missatges del calendari d’advent, vam anar a cantar a la plaça amb tots els nostres companys/es, ens vam vestir ben guapos i guapes per cantar i recitar el poema davant la nostra família, vam fer cagar el tió, vam aprendre a fer uns bombons de xocolata ben fàcils i bons, vam escoltar atentament un conte que ens van explicar els nens grans de l’escola. També vam tenir la visita dels nens i nenes de P4 que ens van regalar una cançó. I ja per últim, l’arribada dels reis va ser molt emocionant.